Categories
Music

Easy on my balls, they’re fragile as eggs.

I’m just sittin’ right, in my class at a quarter to ten right?
Waiting patiently for the class to begin right?
Teacher says “open up your texts and read the first paragraph on
Oral sex!”
I said “Oral sex!, what kind of class is this?!”
The girl next to me said “what’s wrong with you miss? This is a lesson that
Makes you feel fine, kinda ease your nerves and relax your mind!”
I said “Don’t try to use no hypnotic spell!”
She said “Be my assistant, I’d show rather tell!”
My knees buckled heart started to drop
My dick grew to a size that my nerves couldn’t stop
I tried to run! She yelled out “freeze!”
Pulled down my draws, dropped to her knees
Ripped of my draws as if she had claws
Broke the rules that defined sex laws
She responded quick, with a slick, welcoming kiss and a ice cream lick
Oooh I begged, I begged, “Easy on my balls, they’re fragile as eggs.”

Part 2 coming up…

lol this is my shit

Categories
Music Song of the Moment

Sucker Fuckin MC’s!

This is the best cover of an old school rap track ever. But this shit is so old, its damn near old school lol. I used to have this whole album, its called “In Tha Beginning There Was Rap

The funniest part about this album was that Too Shorts “Freaky Tales” was on this album being covered by Snoop. But Too Short was on the album covering “I Need A Freak” LMAO! and it was bangin too!!! I need to find this shit again, it was stolen form me back in the day.

Categories
Politics

Obama wants to know where are Biggie and 2Pac

Firstly, this was hilarious as hell. From the jump! The proud to be an American song with the Birth Certificate bouncing. The video of his birth being the scene from the lion king. If you know me, you know how much I love mockery.

But the thing that gets me is… you mean to tell me that he KNEW about Osama Bin Laden was more than likey dead when he was up here talking shit about any would be opponents? No wonder when he told Trump that he could get to the issues that really matter, like if we really landed on the moon, what happen at roswell and where are biggie and pac…… Notice he didnt task him with finding and killing Osama Bin Laden. HE ALREADY HAD THAT HANDLED SON!!!! He didnt even hint at it! Like, dont worry about Bin Laden, I got that under control holmes. He’s better than me. But I’ll never be president, so theres that lol.

My two high points of this whole thing was when Ol Dirty Bastard started playing for the spoof of the kings speech. The Ol Dirty Biden!!! That shit was awesome.

The other high point for me was the change that Trump was going to bring to the white house. The picture they photoshop basically called him classless and tacky as fuck. Which was super hilarious to me.

I think it was really great that Obama brought out his birth certificate and did thisĀ correspondenceĀ dinner with this knowledge and kept a straight face the whole time. Even when during his birth certificate remarks when he said he wanted to put this to rest to focus on more important things. Like him having Osamas body on that cold slab waiting on DNA conformation.

I bet you cant tell this man a GOT DAMN THING right now