Offending You On Purpose

if youve been to the homie Dell’s blogger… you may have caught the watermelon convo…
but… theres more lol.

at this moment… id like to point out the X on the top right on your browser. this conversation was hella ruff, mean and very insensitive lol. you DONT have to read the shit… but if you fuck around and get offended. and keep on reading, and get offended some more? lol so? your bad.

O.com: yo
Dell : what cracks nigga
O.com : shit
Dell : maurbey for vince?
Dell : would you do it
O.com : watchin the xgames
O.com : ehhh i dont know
Dell : yeah i was watchin that shit earlier
today
O.com : depends on the rest of the team
Dell : i wouldnt do that shit
Dell : that nigga vince has a knee that
is more suspect than 7-11 clerks with fireworks
O.com : lmao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O.com : shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O.com : nigga you almost made me choke on my panda
express
Dell : lol
Dell : orange chicken nigga?
O.com : hell yea
O.com : lol
Dell : damn
Dell : even the asians know how to market
to us
O.com : lmao
Dell : next thing you know them niggas will
have some watermelon sauce for them shits
O.com : LMAOOOOOO
Dell : yuu whaa watamewen souse?
O.com: LMAO HELL NNAWWW LMAO
Dell : muhfuccahs
Dell : lol
O.com : i wouldnt fuck with that shit
O.com : i dont like watermelon lol
Dell : me neither nigga
Dell : niggas think its mental for me
O.com : id be talkin shit about niggas who purchased
that shit
Dell : like i dont want to succumb to the
sterotype
O.com : mean muggin em n shit… shakin my head…
Dell : LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dell : hell naw
O.com : like nigga… what the fuck are you doing?
Dell : LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O.com : lol naw nigga.. i just dont like the taste
of watermelon lol
O.com : plus that shit attract flies lol
Dell : that shit is nasty nigga
Dell : that any honeydew
O.com : lol
Dell : nigga why they stick us with watermelon?
O.com : lol
O.com : i couldnt tell you nigga lol
Dell : they was eatin that shit before we
even got here
O.com : maybe they had extra
Dell : naw why do we get that sterotype?
Dell : we ate what we was given
Dell : an we was slavin in the hot ass sun
all day
Dell : why not WATER?
O.com : LMAO
Dell : fuck watermelon, give me some water
O.com : because it was food too i suppose
O.com : oh im with that shit…
Dell : niggas like water
O.com : nigga id rather have some pinnapple my
self lol
Dell : right
Dell : have a nigga in minstrel paint drinkin
water
O.com : watermelon aint even sweet
O.com : LMAO!!!!
Dell : niggas is luck i cant draw all spiff
O.com : lmao
O.com : shit nigga, me too lol
Dell : i might have to photoshop me a pic
Dell : with the caption
Dell : …fuck watermelon, we want some
water!!!
O.com: LMAO!!!
O.com : hell yea…
O.com : but niggas would disown you lol
Dell : masa ass niggas
O.com : some niggas really like that shit lol
Dell : fuck em
Dell : they do what they are told
Dell : im the nat turner of this watermelon
shit
O.com : LOL!!!
O.com : LMAO!!!!!!
O.com : this nigga here lmao
Dell : bibles too nigga
Dell : im sure them slaves would have much
rather had porno mags
O.com : LMAO!!!
Dell : slavin in the hot ass sun then they
have to be subjected to more brainwashing
Dell : i want to see some nekkid bitches
Dell: niggas cuold have upped they cotton
harvest
Dell : another caption
Dell : …fuck jesus, we want pussy
O.com : im sayin lol
O.com : niggas would have been fuckin in the heat
lol
Dell : exactly
Dell : they could have had more slave offspring
O.com : all in between the cotton n shit lol
Dell : lol
Dell : im pretty scanless for that last
statement
O.com : you are nigga lol
O.com : lol im glad you called your self out,
before i had to
Dell : fuck you buddy
Dell : guilt by assosiation
Dell : your far from innocent in this shit
Dell : god is gonna ask you why you contibuted
to this shit
O.com : :L<AP!!!!!!!!!!
O.com : hell muthafuckin naw lol
O.com: i never tried to relinquish my self of
any skanlessness…
O.com : its just important that you realize that
i aint going down alone lol
O.com : neither are you lol
Dell : shit would hav been feeble
Dell : i know this
Dell : think of the jokes we will be gettin
in hell nigga
O.com : shit lol
Dell : richard pryor will be there
O.com : lmao
O.com : LOL!!!
Dell : robin harris
O.com : LMAO!!!!!!
Dell : rick james
Dell : was that a low blow?
O.com : LOL
O.com : shit… its the truth lol
Dell : since the nigga just died and all
O.com : i mean….
O.com : at that nigga funeral… nigga, nobody
is even ONCE gonna say:
O.com : Rick is up there… looking down on us
from heaven….
Dell : LMATFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dell : yous a cold nigga
Dell : cold as ice
O.com : muthafuckas is gonna be like
O.com : “…where evvvvvver you are rick… we
miss ya!”
Dell : hell naw!!!!
Dell : LMAO
O.com : LMAO!!!!
Dell : damn nigga
Dell : i wonder if hitler has jokes?

Dell : he might have some pretty witty racial
humor
O.com : right lol
O.com : i bet that muthafucka there has mad jewish
jokes
Dell: im sure youll find out when your
ass is chillin wit em
O.com : LOL this nigga
Dell : your level of hell will have to be
lower than mine
O.com : lol did you do that level of hell test??!?
Dell: i am not as scanless as you
Dell : yeah
O.com : where was you at?
Dell : my shit was very fucking high
Dell : like 8 i think
O.com: LMAO!!
O.com : MINE TOO!
Dell : nigga i demand a recount
O.com : LMAO
Dell : you shit HAS to be like 10
O.com: LOL
Dell : 9.5
O.com : there is only 9 nigga lol
Dell : ill give you a little bit
Dell : your off the scale nigga
O.com : LMAO!!!
O.com : thats fucked up lol
Dell : you chill with the nigga downstairs
himself
Dell : did you watch the usa game
Dell : that nigga wade made a nigga fall
O.com: YES!!!
Dell : then tried to dunk on a nigga
O.com : you didnt see the message i sent?!?!?!
Dell ) : naw
O.com : nigga that shit was ICE cold lol
Dell : indeed it was
Dell : i wis he would have made that dunk
nigga
O.com : that nigga was on some stumble stumble
SLIIIIIIIIIIIIDE lol
Dell : i would have been able to enjoy that
shit for years to come
O.com : hell yea nigga… i wish he would have
gut that shit
O.com: YES!
O.com : that shit was the guts lmao
Dell : that nigga lamar odom is shitty
O.com : LMAO!
Dell : he got dunked on the other day
O.com: man… he aint worth any doe niggas is
given him lol…
O.com : NO!?!
O.com : word?>!?!?!
Dell : yes!!!
Dell : i was talkin shit about him
Dell : throwin shit at the screen (Narriator commentary: this
nigga Dell REALLY does throw shit at the tv screen, i promise! lol)
Dell : then the next play that bitch get
yummed on
O.com : HELL NAW
Dell : yes nigga
Dell: the lakers need to trade that bitch
O.com : im sayin
Dell : nigga!!!!
O.com : they need a second scoring option
Dell : what up with the wack ass payton
trade?
Dell : the gm should be murked on tv
O.com : internatial tv
Dell : not even on pay per view
Dell : right after a friends rerun or some
sht
O.com : hell yea
O.com : prime time….
O.com : live
Dell : hell yeah
Dell: what is that nigga doin?
Dell : i miss j west
Dell : that nigga is lookin like he will
be as wack ass the bulls gm
O.com : im sayin…
O.com : nigga… i heard that jerry buss forced
j west out
Dell : why?
O.com : who knows?
O.com : maybe he heard that nigga buss a jew joke?
Dell : he was more respected maybe
Dell : LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!
O.com : its possible
Dell : you need help nigga
O.com : LMAO!!!!!
Dell : maybe he told a mustache joke
Dell : something to do with furburgers
O.com : LMAO!
O.com : yea jerry buss mustache is on that shit
lol
O.com : that muthafucka has that old school tom
selek
Dell : shit look like a lip wig
O.com : LMAO!!!
O.com : you almost made me spit out my 7up lmao
Dell : i nedd to hook that nigga up with
that hood fund
Dell : he can get a gorilla lip wig
O.com : that shit was so fuckin funny lol
Dell : how come jd dont be postin
O.com : lol i have no clue lol
Dell : you need to post that loochie ice
shit nigga (Narriator Notes: i will one day… i promise )
O.com : nigga be bullshit lol
O.com : yea i am…
Dell : if you dont nigga…
O.com : one day…
Dell : i WILL
O.com : lmao
Dell : i think i have that shit
O.com : i just realized a couple of weeks ago,
that i hadnt lol
O.com : LOL
O.com : hell naw
fuck that… im lazy… im not editing this shit no more…
Dell (8:45:42 PM) : im pondering a new post
O.com (8:45:45 PM) : LOL
Dell (8:45:59 PM) : …but niggas dont be commentin so i might let the ones on there marinate
O.com (8:46:36 PM) : thats probably because not alot of people know about your shit tho
Dell (8:46:40 PM) : well your famous loc so you get SOME
post no matter what the fuck you say
O.com (8:46:47 PM) : LOL
Dell (8:46:47 PM) : right
O.com (8:46:55 PM) : this nigga called me famous
Dell (8:47:02 PM) : you are nigga
Dell (8:47:20 PM) : tom cruise
O.com (8:47:23 PM) : LMAO
Dell (8:47:24 PM) : lol
O.com (8:47:35 PM) : nigga i know imma post this convo
O.com (8:47:40 PM) : this shit was the GUTS
Dell (8:48:10 PM) : naw nigga
Dell (8:48:17 PM) : your damn near rude
O.com (8:48:24 PM) : lol wha?
Dell (8:48:29 PM) : you think its funny
Dell (8:48:36 PM) : but that shit is mean
O.com (8:48:40 PM) : fuck that lol
Dell (8:48:48 PM) : …somehow,
Dell (8:48:54 PM) : i knew you would say that
O.com (8:49:02 PM) : some how lol fuck you lol
Dell (8:49:08 PM) : piece nigga
Dell (8:49:20 PM) : by the way…
O.com (8:49:21 PM) : alright lol… peace nigga lol
Dell (8:49:38 PM) : maybe your famous ass could give
me some pub on you fan site
O.com (8:49:44 PM) : I DO NIGGA!
Dell (8:50:01 PM) : that shit would increase readership 50 fold
O.com (8:50:12 PM) : LOL
Dell (8:50:20 PM) : nigga would have to retire an shit
Dell (8:50:25 PM) : lol
O.com (8:50:27 PM) : LOL
O.com (8:50:29 PM) : damn lol

im still laughin at the fuckin lip wig
lmao gotdamn.