Uhmah Park

FTL

FTL

How NOT To Operate A Catapult

THIS WILL ALWAYS BE FUNNY! FOREVER MORE!!! I’d say this seems like something that would have happen to a Black person. But I dont think any logical Black person would waste some perfectly good watermelon like this LOL. I probably would though. I dont like watermelon at all. What makes this so great is how her head snapped back! In real time it looks SOOOO VICIOUS!!!! LMAO! Good GOD MAN! To make the murder complete though, her team mate was like… You gotta finish! So what you cant feel your face bitch! Get your ass back up there and win […]

FTL

Rap Music isnt only affecting our youth

Do I have to mention that the driver is missing a whole LOT of teeth? The driver has “Summer Teeth”. Some are here, some are there lol. Her mouth looks like a haunted graveyard There is nothing good in this whole video, except that its hilarious overall lol. This has to be one of the worse things Ive ever seen on the internet. Ever lol. You cant make shit like this up. At all.

FTL

Go Play In Traffic!

I could go in on this guy all gotdamn day long…. But then I’d feel like I was just as dumb as he is, for spending all that time cracking jokes on this dude when I could be smoking and replaying this shit, laughing like a muthafucka. But that truck didnt seem all that anxious to slow down for this idiot at all. It seems like the most the Ice Cream truck driver could manage to bring his self to do was take his foot off the gas and honk. THEN changed his mind about stopping to make sure he […]

Reverse Information At Its Finest

This Hornitos commercial is the best 16 second commercial ever. It gives a very interesting awkward story in less than 16 seconds. So first this guy comes in feeling super proud of his self for smashing some super hot Couger the night before. Then like the cool guy he is, he hands the bottle of fine tequila but he is trying to get it crackin, AGAIN! And he is about to do this all in front of this man. Which would be cool normally, clearly. Except for his parents are in town and he cant be out there like that. […]

FTL

Ron Washington Needs A Life Coach

So Ron Washington, manager of the Texas Rangers was outted for his Cocaine usage. Which he claims was just once. Mind you this man is 57 years old. And at the age of 57 he decided to try Cocaine. The millionares who own/run the Texas Rangers some how still trust this man to make choices with their Billion dollar franchise. Yet at the age of 57 this man decided to try cocaine. He took the gamble that his heart would hold out on this virgin voyage to nose candy land. Clearly he survived this encounter. But youre telling me that […]

Unsexy Back

This looks like everything Justin Timberlake was not talking about in his song ‘Sexy Back’ I see this and I have to ask my self, what does one have to eat to obtain such a frame? Gummi worms and hogmogs? shit. what does the front of her look like? Maybe shes so ugly, her titties ran to her back? and shes knock kneed. But its very well possible that her knees have collapse from the pressure of holding up her top up! at least she match tho. not really. is that gout on her legs? I was informed you cant […]

FTL

Trying to buss a beter nut than God intended – FTL!

In July of last year Ralph Santiago, age 31 manged to suffocate himself by accident. Mr Santiago was found dead in the men’s bathroom of his brand new job. Thats right. His second day on the job, he was found in the mens bathroom by the guy following his shift. He worked as a security guard Slumped over on the toilet, in wellingtons, a wet suit and a gas mask over his face. Apparently the night before, Mr Santiago had been printing out instructions of how to gain a better sexual arousal by inhaling poppers through a gas canister and […]

FTL

The Philadelphia Eagles: The Come Back – FTL!!

Poor Donovan. I actually like Donovan McNabb, although he has absolutely no real Grit. Which is a crying ass shame, because he is pretty damn good. I have to admit, I left at half time of this game, to catch an Ikea sale. Fuck it, they were getting their asses kicked. I didnt possibly think they could show any heart in the second half. Low and behold, I come back and find out these fools actually managed to take the lead. By a stinking ass point.They basically shut down the Cards in the 3rd quarter. What happen in the 4th […]