Uhmah Park

Month: June 2002

The BET Awards

man… the BET awards were the guts… they wasnt as funny as last year tho. this year they didnt let steve and cedric on the stage at the same time. last year them fools was talkin a buncha shit. but anyway… i was wondering… if i was the only person that noticed…. they only gave out like 10 awards…. ok? thats…… fine i guess… right?…. umm NO!! tha fuckin show was THREE GOTDAMN HOURS long…. at least if i remember correctly it was… ( i was up late last night… shit is really startin to blend together )… but fuck […]

Mixtape King

ok… since imma mp3 downloadin muhfucka… i hear alotta shit… so, i been hearin all these dj’s and they mixtapes… clue… kay slay… envy… flex… and a whole buncha other people. and before… i was gettin annoyed as fuck because these niggas would yell over the track… like they was hype men on stage or some shit. Then syl had to break shit down for me… People on the EastCoast actually like that shit… ( muhfuckas yellin over the track… mixin and all that other shit ) while us on the west coast dont wanna hear SHIT but the nigga […]

fo’ life

for some reason…. i feel like bangin the first two mack 10 cd’s i miss them shits…. ….. i can dance under water… and not get wet… but im madder than a sumbitch tho… ol commerical ass muthafuckas on winmx aint got NO muthafuckin mack10 shit no where ( no old shit at least ). its hard loving old gangsta rap… that shit is hard to find even in the stores. ah well… fuck it. ill find that shit one day… i always do. fo liiiiiiiiiife… fo liiiiiiiiife…MACK TEEEEN… burning thru the hood wit striiiiiiiiiipes ( or some shit like […]

Avant

Say… doesnt Avant sound like R. Kelly? with out the young girl insinuations ( sp )? im not really into R & B all that much… so my ear isnt finely tuned like the rest of my BET/MTV watchin, Radio Listening, Black Beat/ Jet/ Essesence/ Sista 2 Sista/ Vibe/ Ebony/ Honey Reading peers. but as far as i can tell… them negros sound damn near the same. i guess it cracks tho… because R used to crack… me personally i think he was already fallin off… lol then he had to really just blow it lol. but fuck it… dude […]

F- A… B- O

Man… I know I really need my black ass whooped something terrible. But like two months ago… I FINIALLY saw The Kings Of Comedy… yea yea yea yea I know gotdammit… spare me… please. Anyway… I was sittin up there the other day ( and I took my time posting this shit because I had to make sure I wasn’t trippin lol ) and I thought to my self… hmm… Cedric the Entertainer was talking about callin another man “Delicious”. He said that a muhfucka couldn’t yell that shit down tha street and not sound gay as fuck… lol nigga […]

THREE PEAT!!

heh… this convo on msn meseenger ( peice of shit ) sums it all up Max says: yo o.com says: yo Max says: 3 in a row huh o.com says: you better damn believe it Max says: u see what Kobe was rockin o.com says: yes sir i did o.com says: i was sittin here thinkin… damn o.com says: i kinda hope the nets nab one… o.com says: its gonna look real bad if they dont o.com says: and then… they showed kobe showin up in a jordan jersey…. o.com says: i was like………………………………… oh well… PARADE ON FRIDAY!!!! Max […]

I need…

im sittin here bored… and im thinking… i need the following things: i need repair my credit ( i want a jag dammit… that commerical got to me… espeically the part about 350 a month ) i need to make more money i need to make some new friends who use a mac… 99% of the people i know use a pc lol i need to make some new friends that know flash better than i do lol… a nigga needs help i need to eat more… according to everybody… i cant help it… im lazy… i dont feel like […]

….With Special Scenes not seen in theatures….

everytime a dvd goes on sell… the commercial has that phrase in it… and… that makes me ask my damn self … Why go see the shit at the movies in the first place… when you gotta deal with a whole buncha extra shit… dirty shit… and bullshit. If there are extra scenes… fuck that… im mad… now i feel cheated out of a movie. but then… i ask my self… hm… why didnt the scenes make the movie in the first damn place? lol you ever bought a dvd with the extra scenes? you soon find out that shit […]